Bir Zamanlar Çukurova 47. Bölüm Fragmanı

Aşkın sınırsız, kavganın ölümüne, umudun inadına yaşandığı “Bir Zamanlar Çukurova” atv’de...
Bir Zamanlar Çukurova SLgo Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/iKjKpL
atv Resmi SLgo Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Komentarjev

  1. Muhammet Emin Aksu

    Muhammet Emin AksuPred 6 urami

    Nerde lan bu 47 .bolümün tamami

  2. Muhammet Emin Aksu

    Muhammet Emin AksuPred 6 urami

    47. Bölüm nerde diyenler beğeni atsın

  3. Yakup bıçakcı

    Yakup bıçakcıPred 20 urami

    Devamı Gelmedi

  4. şeker kız

    şeker kızPred dnevom

    Çekilin Züleyha yılmaz fekeli hünkar aşkı geliyor 😁

  5. Абв Абв

    Абв АбвPred 2 dnevi

    Д

  6. Islem Ben hadj slimane

    Islem Ben hadj slimanePred 2 dnevi

    Bence fekeli demirin gercek babasi

  7. beşkazalı1992 ekinci

    beşkazalı1992 ekinciPred 2 dnevi

    Senin yapacan iş bumu ya fekeli oldumu şimdi bu

  8. kadri çakmak

    kadri çakmakPred 2 dnevi

    Bir aşk dizisi olarak türünün en iyisi❤🌹

  9. turgay erkol

    turgay erkolPred 3 dnevi

    Bu filim gerçek bir hikayeden alınmış birçok yeri 😢😢

  10. Su Damlası

    Su DamlasıPred 3 dnevi

    Ha bi sen eksiktin!

  11. fatime qardasova

    fatime qardasovaPred 3 dnevi

    Bu həkim qızı heç sevmirəm

  12. Dibo Alan

    Dibo AlanPred 3 dnevi

    Ulan Şermin ne ballısın ya

  13. Dibo Alan

    Dibo AlanPred 3 dnevi

    Evlenir tabii ki de hadi hayırlı uğurlu olsun

  14. Nora Ramos

    Nora RamosPred 4 dnevi

    Hadi bakalım şimdi görelim seni Hünkar Yaman! Nasılmış zor durumda kalmak?

  15. captain io

    captain ioPred 4 dnevi

    Yönetmen bey, neden bütün bölümlerin son sahnesini fragman ile bize izletiyorsun???? Sonunu bildiğimiz filmi izliyor gibi oluyoruz!!!!!

  16. Yu Zata

    Yu ZataPred 4 dnevi

    Oh be! Hunkar ve Fekeli evlensin, Zuleyha'da Demir'i sevsin! Bu arada Yilmaz'da o sis dudakli karisini alip defolup gitsin, dizi onlar olmadan daha guzel olacak.

  17. Yu Zata

    Yu ZataPred 4 dnevi

    Hunkar Yaman ile Fekeli evlenmeli!

  18. emilienne goffin

    emilienne goffinPred 4 dnevi

    merci pour le sous-titre

  19. Aylin Kayra

    Aylin KayraPred 4 dnevi

    Fekelinin Son sahnedeki o duygu dolu bakışları 👏👏 yılların aşkı acısı sevdası özlemi,söylenmemişlerin pişmanlığı geç kalinmisligi... bir bakisa neler sığdırdın be adam 👏👏👏👍

  20. Useyin Ferecov

    Useyin FerecovPred 4 dnevi

    Ooooohaaaaa

  21. Dua varsa duyanda vardır

    Dua varsa duyanda vardırPred 4 dnevi

    Müthiş fragman😊😊

  22. Sabir Memmedov

    Sabir MemmedovPred 4 dnevi

    Ovaxtlar telefon yoxdur indi telefon var qovuşanda var

  23. Şahane RüstemLi

    Şahane RüstemLiPred 4 dnevi

    Çox sevindim sonunda evlilik teklif etdi 😊

  24. Mir Ali Abbasov4

    Mir Ali Abbasov4Pred 4 dnevi

    Saf, temiz sevgi ile sevenler mutlaqa qovuwar bir gun

  25. Yaban Gülü

    Yaban GülüPred 5 dnevi

    Yeni fragman gelsin

  26. Zeynəb Məmmədova

    Zeynəb MəmmədovaPred 5 dnevi

    biz Züleyha ilə Yılmazı gözləyərkən bunlar qovuşacaq😒

  27. Seda Taşdemir

    Seda TaşdemirPred 5 dnevi

    İkinci fragman yine bir gün kalamı yayınlanacak ne 🤦🏻‍♀️

  28. Şulenur Ekinci

    Şulenur EkinciPred 5 dnevi

    İlk sezon Yilmazciydim Bu sezon Züleyhaciyim

  29. merve akın

    merve akınPred 5 dnevi

    Hünkarla Fekeli evlenir diyenler 👍

  30. Engin Gecgili

    Engin GecgiliPred 5 dnevi

    fekelı ve hünkar bile kavuştu, bi biz kavuşamadık zalımın kızı

  31. özge kara

    özge karaPred 5 dnevi

    fekeli hünkar kavuşursa dünya da ki tüm sevdalılar kavuşur..

  32. Busra Turk

    Busra TurkPred 5 dnevi

    Hünkâr da sevdiginie hic kavusamasinda biraz zuleyhayi anlasin seytan kadinfekeli gibi iyi birini asla haketmiyo

  33. Meherrem Meherremov

    Meherrem MeherremovPred 5 dnevi

    Ercument denizin dibinden cikib gelib duyunu basar)). 1 yildir suyun dibinde olmemis..sasirmam😀

  34. Busra Turk

    Busra TurkPred 5 dnevi

    Yilmaza cok.sogudum ya karakteri okadar gicik geliyo ki Adamin parasiyla.millete hesap soruyo fekeliye hesap soruyo kimsin.lan sen gitti bide zuleyhanin karsisina tasinda tam bi serefsiz seven insan bunu yapmaz yilmazciydim.amaa artik degilim

  35. gökçen 01

    gökçen 01Pred 5 dnevi

    Züleyha kadar çapsız karaktersiz lanet bi başrol görmedim

  36. aslı asln

    aslı aslnPred 5 dnevi

    Bence demir fekelinin oğlu

  37. Diamond As

    Diamond AsPred 5 dnevi

    Züleyha şimdi hünkar bile duramaz senin karşında

  38. Papillon Paris

    Papillon ParisPred 5 dnevi

    Bence fekeli Demirin Babası 🌹

  39. Gökçe Gülay

    Gökçe GülayPred 5 dnevi

    Hünkâr o kadar kötülük yaptı sevdiğine kavuştu züleyha o kadar çile çekti yılmaza kavuşamadı hayatin özeti resmen

  40. tulumba ala

    tulumba alaPred 5 dnevi

    En sonunda senin baban fekeli diyecek Demire...ilk bölümden belliydi zaten...size baba diyebilirmiyim fekeli amca😅😅 tam bir zamanlar Yeşilçam

  41. Easend Funny

    Easend FunnyPred 5 dnevi

    Yakında Yılmaz Demir’e gelin gidecek Demir doğum yapacak . Züleyha nın karnındaki çocuk Gaffurdan çıkacak . Müjgan aslında Züleyha ile kardeş olduğunu öğrenecek . Saniyenin de kendinden bir kızı olacak.......